- Jak dlouho po výpadku proudu bude systém dále hlídat ?
Nejméně po dobu 12 hodin. Může to být ale daleko více, podle velikosti použitého záložního zdroje. - Jak se dozvím o výpadku proudu na chalupě ?
Námi dodávaná zařízení dálkového vyrozumění předávají i zprávy o poruchách, mimo jiné o výpadku sítě. - Mohu si v rodinném domě zapínat zvlášť garáž a potom ještě přízemí na noc ?
Ano, naše systémy toto umožňují. Dokonce pouze z jediné klávesnice. - Jak pracuje systém na společné chodbě, kterou používá více nájemců kanceláří ?
Aby bylo střežení kvalitní, bývá zabezpečena i chodba. Ta se automaticky vypíná s prvním příchozím a zapíná s posledním odchozím nájemníkem. Není třeba se starat, automatika pracuje za Vás. - Chtěl bych mít na chalupě topení dálkově spínané. Jak mi můžete pomoci ?
Námi dodávaná zařízení GSM dálkového vyrozumění obsahují i dálkově ovládané výstupy, kterými můžete třeba pomocí SMS zpráv nebo prozvoněním zapínat/vypínat topení i jiné spotřebiče. - Jak se dozví bezpečnostní agentura o místě poplachu ?
Systémy předávají informaci o konkrétním čidle, které poplach vyhlásilo. Obsluha PCO informuje výjezdovou skupinu vysílačkou o konkrétním okně, za kterým došlo k poplachu. - Mám strach, že zaměstnanci nezapnou při odchodu zabezpečovačku. Co s tím ?
V systému lze nastavit automatické zapnutí nebo i vypnutí v určitou hodinu dle dnů v týdnu. Pokud tuto funkci některý den nepotřebujete, můžete ji na čas odpojit. - Stačí venkovní siréna, když mám firmu na rušné ulici ve městě ?
Ze zkušeností vyplývá, že nikoli. Houkání sirény si dnes málokdo všímá a zloději to dobře vědí. Doporučujeme dálkové vyrozumění o poplachu.