• Jak dlouho po výpadku proudu bude systém dále hlídat ?
    Nejméně po dobu 12 hodin. Může to být ale daleko více, podle velikosti použitého záložního zdroje.
  • Jak se dozvím o výpadku proudu na chalupě ?
    Námi dodávaná zařízení dálkového vyrozumění předávají i zprávy o poruchách, mimo jiné o výpadku sítě.
  • Mohu si v rodinném domě zapínat zvlášť garáž a potom ještě přízemí na noc ?
    Ano, naše systémy toto umožňují. Dokonce pouze z jediné klávesnice.
  • Jak pracuje systém na společné chodbě, kterou používá více nájemců kanceláří ?
    Aby bylo střežení kvalitní, bývá zabezpečena i chodba. Ta se automaticky vypíná s prvním příchozím a zapíná s posledním odchozím nájemníkem. Není třeba se starat, automatika pracuje za Vás.
  • Chtěl bych mít na chalupě topení dálkově spínané. Jak mi můžete pomoci ?
    Námi dodávaná zařízení GSM dálkového vyrozumění obsahují i dálkově ovládané výstupy, kterými můžete třeba pomocí SMS zpráv nebo prozvoněním zapínat/vypínat topení i jiné spotřebiče.
  • Jak se dozví bezpečnostní agentura o místě poplachu ?
    Systémy předávají informaci o konkrétním čidle, které poplach vyhlásilo. Obsluha PCO informuje výjezdovou skupinu vysílačkou o konkrétním okně, za kterým došlo k poplachu.
  • Mám strach, že zaměstnanci nezapnou při odchodu zabezpečovačku. Co s tím ?
    V systému lze nastavit automatické zapnutí nebo i vypnutí v určitou hodinu dle dnů v týdnu. Pokud tuto funkci některý den nepotřebujete, můžete ji na čas odpojit.
  • Stačí venkovní siréna, když mám firmu na rušné ulici ve městě ?
    Ze zkušeností vyplývá, že nikoli. Houkání sirény si dnes málokdo všímá a zloději to dobře vědí. Doporučujeme dálkové vyrozumění o poplachu.